Familjedag

Idag började jag dagen med en sovmorgon för att få sova ut lite, har vart så hímla trött... Sedan städade jag = Duktig amanda (a) I min paus från städandet ringde min kära syster sandra och frågade om jag ville hitta på något. Vi bestämde till slut att vi skulle hälsa på våran far.

Hos pappa blev det film och mycket fika! :D Vi kollade på en film som heter Leon och sen satt vi och kollade bilder på tv:n (pappa har så man kan kopla datorn till Tv:n) och pratade :) Senare blev jag och sandra jätte flummiga och skrattade och syskon fightade, urmysigt! :) Sen skjuttsade pappa hem oss :)

När jag kom hem till mamma hade hon handlat chips och en festis! :D Så efter jag gjort lite sen middag så kalasde jag på lite chips och festis och nu degar jag och uppdaterar lite innan jag ska gå och sällskapa lite emd söngen :)

Jag och Sandra ikväll :P


Filmen :D

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

söta :D

2010-11-13 @ 23:08:37
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-13 @ 23:17:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0