Vanlig måndag..

.. Förutom att vi inte hade våran första lektion eller våran sista :O Vilket innebar en kortare dag me hela 2 och en halv timme!! :D Historian pös för att läraren e utomlands me nån klass och Samhället för att läraren va sjuk :P Dagen va faktiskt ganska jobbig.. Det har inte vart en jobbig dag på länge så nån gång måste de väl komma en :P

Hade ingen ridning idag men har fått jobb som inridare på en Irish Cob eller hur dom nu stavas (a) typen Tinker iaf :P Jättefin 3 åring somheter Shaylee :D (Bild kommer) Jag och ägaren hjälps åt och eftersom hon redan är invand med träns och sadel kunde vi sitta upp på henne idag :D Jättehäftig häst :O Men vi satt inte så länge, ena ledde och och så övade på att stanna och svänga lite :)

Träffade Chris på kvällen en liten stund också, kulit kulit, men min mobil dog på väg när jag skulle möta honom så höll på att få slaganfall när jag inte kunde fortsätta messa me Mango xD

Dagens låt: Almaz - Randy Crawford

Kommentarer
Postat av: Noberg

Slår min måndag i all fall fick sitta i förhör i 3timmar:O

de är så där lagom tråkigt <3<3<3 men så din va inte så farlig lilla amanda:P

2010-05-18 @ 03:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0