Söndag 16 maj

Vaknade kvart i 1 idag.. Inte okej att vända dygnet så brutalt innan skolan xD Men gick iaf upp *Surprise*^^ och chiillade lite i soffan, duschade lite och sen kom mamma hem (hon hade kollat på ko utsläppet). Vi åkte till stallet för att lämna mina rosetter från Hufvudsta till Gladö :( Efter de åkte vi till Sågen där jag höll lektion för Marienne en kompis till mamma och mig :) Efter lektionen fick jag höra att en i Sågen vill ha min hjälp som inridare på hennes unghäst Shaylee :D Jättefin häst :O

när Mariannes häst Litla va fixad för hagen så satt vi ute och åt en jättegod sallad och smörgåsar på verandan utanför fikarummet :) Super mysigt, vi satt och prata och skratta jättelänge :)

Bilder från verandan :)




På väg hem tog jag och mamma en omväg i sommarvädret me bilen och radion på :D Super mysigt :) Vi åkte runt lite i mysiga områden och hitta ett rådjur som va så gulligt så jag visste int evart jsga skulle ta vägen xD Helt sött va de :P Efter typ några sekunder kom dens kompis fram också :D



Dagens låt: Sailing - Rod Stuart

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tcak :D

2010-05-17 @ 21:27:12
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0