Sista ULK-kursen

Va på sista ungdomsledar kursen i helgen :) Kom ju hem typ 2 lörag morgon och skulle upp 5 så sov väl typ 2,5 timmar xD *Duktigt amanda* Men de gick bra iaf :) Vi tog me oss Cheese(min katt) när vi åkte dit mamma skulle släppa av mig och jag skulle möta upp Minna för att ta bussen till Lillsved :P Cheese va super duktig men  hon hade vart me om roligare saker tror jag :P



På bussen prata jag och Minna om allt möjligt, super härligt :) Bussturen är ju på typ 1 timme så man hinner säga rätt mycke :P Eftersom både jag och Minna tävlade då när våran grupp va på sista kursomgången så fick vi va me en annan grupp den här gången, nervöst xD Men de gick bra :)

Måste erkänna att jag höll på att somna första lektionerna xD Bättre de iaf än Minna som faktiskt somnade på rikigt (a) Men vadå? är man trött så e man ;) Första dagen handlade mest om kroppsspråk och hur man pratar me ögonen etc. Lunchen va grymt efterlängtad då man ju säga och efterrätten också, men vi fick nånting rosa som såg ut som sarre, inte mysigt.


På kvällen satt vi me resten av tjejorna och kollade på filmen som gick på fyran^^ Efteråt gick jag och Minna upp på vårt rum igen och prata värsta mycke :P När vi börja bli lite trötta släckte vi lampan och MAX MAX två min senare hör jag att hon snarkar xD Jag bah happ.. vadå somna fort? :P

Morgonen efter vaknade jag fett rädd av att väckarklockan ringde utan att jag visste att den skullede :O De va de värsta jävla ljudet jag nånsin hört :O Efter den väckt mig 3-4 ggr vaknade jag inte av den mer och inte heller av min mobil som hade två larm osm avbytte varandra och jag hade mobilen i handen xD

Vi skyndade ner till frullen och käka, de e så himla gott att äta frukost på Lillsved, dom har ALLT en frukost ska ha :O Så trots stressen va vi lite pepp på att de va sista dagen och att vi i slutet av den skulle få våra jackor :D

På sista lektionen ringde Mikael, Konversationen va vacker xD :
M - Tjo :)
A - Tja, jag e på lektion
M - Du, Klockan är 3 och det är söndag -.-
A - Ah, men jag är på lektion, true story
M - Mm eller hur.. Ah hejdå

Man bah: lacka bäver lite till för att jag säger sanningen e du snäll? Fett drygt xD Sen hämtade Anna (Minnas mamma) mig och Minna och Skjutsade hem mig :) Sen har jag bara vart hemma och messat me trevlligt folk, tagit en galet lång dusch och kollat på X-men :)

Dagens låt: Forever Young - Alphaville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0