Nervös ! xD

Tjoho :)
Igår va en allmänt seg dag som fortsatte va seg xD Hade typ 2 lektioner under dagen och sen red jag :) Pluggade med mamma också så 12 i natt skickade jag in min Svenska/NO uppsats xD

När kom till stallet så satt jag och mamma i cafeterian och pluggade, efter ett tag ringde min telefon och då e de Ida som är ute och rider me sin grupp och inte kommer förbi en massa kor som har rymt xD Efter jag fixat så någon kunde hjälpa henne gick jag upp igen och fortsatte plugga när Caddo ringde och ville att jag skulle ha uppropet^^ Så jag sprang ner till stallet igen och hade upprop me min grupp som jag skulle rida me :)

Som vanligt skulle jag ha Tjavs men när jag kommer in till han ser jag att han e vattning poch svullen i benet och varm i hovarna. Jag och Caddo hade pratat om att han betett sig konstigt dagen innan så jag höll på att dö xD Men han gick okej iallafall och jag ska fortfarande tävla han på söndag eftersom han inte är halt och inte betedde sig konstigt idag :)

Lektionen gick awesome och han va jättefin :) De som visste hur Tjavs är att rida kolladekonstigt på mig när jag kom med Tjavs OCH ett dressyrspö xD Men efter uppvärmningen i skritten när jag fått han att flytta för vänster skänkel också så släppte jag spöt :) Hela lektionen va han jättefin och mjuk och lyfte upp ryggen :) Är super glad och halterna har aldrig varit så bra :O Vi övade på att göra halt på kvartslinjerna upp mot spegeln :)



Dagens låt: Digga - Broken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0