Nationellt prov..

Tjoho :)

Dagen började med att vi inte fick ha våran sovmorgon för att 8:15 skulle vi ha nationellt prov i engelska... Whooh... Det gick väl bra hoppas jag, de va ganska tråkigt och typ lätt (?) Efter de hade vi typ ungen rast inna vi skulle på tyska -.-  Men vi tog oss igenom de helskinnade och efteråt fick vi lunch :D Det va faktiskt gott :D Käkade me Evelina som kände sig tjock när hon åt lunch för andra gången :P

Efter en galet lång rast hade vi idrott :) Första utelektionen för i år och de va superkul :D Först kastade vi bara lite frisbee och sen körde vi ultimate frisbee :D Därefter brännboll - Tjoho! :D Mitt lag vann tack vara mina insatser :D Haha okej kanske inte men vi vann iaf (a)

Efteråt åkte jag hem och har lodat fram till nu då de strax är dags att rulla till stallet :D Hoppas på en rolig polle eller pärlan (a) Får se vem de blir :P


Dagens låt: Into the west - Annie Lennox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0