Måndag 3 Maj

Idag va väl ungefär som alla andra måndagar :P halvtråkig och långdragen MEN... Sofie kom till min skola lagom till sista lektionen började som va samhällslektion :P Sofie hade haft prov på de några veckor tidigare så för henne va de inge nytt :P Innan lektionen satt vi ute ett tag me Chris men han stanna kvar ute när vi gick in^^

Efter lektionen sällskapade jag och Sofie oss ett tag me Anton och Jonas :P Vi tjockade oss lite på grillen innna Sofie och jga pkte hem till mig för att byta om och sen åka till stallet :D

 


På rindingen hade Chrille kastat om ryttare och hästar ordentligt :O Sara hade min pärla, Jag hade Virginia, Lovina Caramell, Annelie Moonshine och Maja Pandora haha :P Början av lektionen gick super :) Hon kändes fin och mjuk och vi övade på att leda och få mankammen att rulla. När vi började trava gick de fortfarande bra men hon stelnade till i hela vänster sidan och blev stressad. I Galoppen blev hon ganska rund och bärde upp ryggen men gick lite för fort. Efter de gick de inte så bra längre, både hon och jag blev trötta och lite stressade.

När jag kom hem från stallet gick jag och träffa Hampus :D Vi satt typ LÄNGE och prata om allt och inget :) Super härligt att kunna göra de igen. På ridningen kom jag och minna fram till att Jonte/Lillen (hampus lillebror) är bästavän me Minnas pojkvän Pontus^^ Världen är bra liten :P På väg hem svängde Hampus och jag förbi hos honom där jag träffa Jonte som va på rethumör :P Förstå hur illa de är att han är längre än mig OCH starkare men är yngre :O

Gammal bild från Falun^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0