Lördag 15 maj

Tjoho :)
Dagen började me att jga vaknde typ halv ett eller nåt sånt xD Gick upp och skrev en rapport om ULK-kursen till hon som ansvarar för att jag och Minna går på den :)
Efter ett tag ringde min kära far och ville äta lunch så jag fixade mig lite och sen hämtade han mig för att åka och äta kinamat i Länna :D

Efter vi ätit mötte jag upp Chris i handen och vi gick till Kenny för att dra ut honom och Mango :D Vi lallade lite ute innan vi chillade innan vi drog in till Kenny för att ta de lugnt innan vi drog på fest i Farsta :)
Vi drog typ 1 och åkte tillsammans hem och shot va hungriga jag och Mango va då xD Chris och Kenny hade ätit tidigare hos Kenny men inte Mango och jag xD

Kenny och Chris på väg hem från Farsta


Dagens låt: no whoman no cry - Bob Marley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0