Lördag 1 maj - Tävling :D

I lördags va jag på tävling :D Jag tävlade min Älskling och Sara sin (Caramell). Det gick inte lika bra för mig som förra helgen men är nöjd ändå :) I första klassen låg jag placerad till sista ryttaren då jag blev ner puttad till 5e plats precis utanför placering. I andra klassen (lektionsponny mästerskapet) kom jag 8a :)

Tjavs va superfin på framridningen i båda klassrna men blev spänd när vi gick ut på banan. Innan startsignalen gick han ur form och taktade förbi kortsidan där domarn satt men sen fick jag honom avslappnad i programmet :) Är så super stolt över honom :D

I andra klassen va han trött och jag me, han va inte riktigt lika spänd men gick inte klockrent i form i vissa delar av programmet. Men han fick bra poäng för galoppfattningen i sitt svåra varv :)

Sara och Caramell gick de jättebra för i första klassen och hon placerade sig som 3a :) I andra klassen så låg hon placerad men efter några starter som fick högre procent än oss packade vi ihop och åkte hem :)



Dagens låt: Naturaly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0