Håltimme

Tjoho, sitter i skolan me björne i biblan. Har en håltimme som e på några år så de e rätt segt :p Idag ska jag tillbaka till Shaylee och jobba med henne :) Det gick super i måndags och idag är det dags att försöka trava med henne. Spännande^^ Vi ska först longera henne med allt på för att se hur hon tar de, hon har gjort det förut men de va ett tag sen nu :)

Efter jag jobbat med Shaylee ska jag ha lektion för Marienne :) Hon och Litla va super dukitiga i söndags och man blir så glad när man kan hjälpa någon i sin ridning :D

Efter Shaylee och Marianne är tanken att jag ska åka till Gladö och jobba ikväll med mamma. Hoppas de går smidigt orkar inte att de drar ut på tiden på grund av mupp barn... Skriver sen om hur de gick idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0