Great

Sitter i skolan och kan knappt hålla mig vaken. Sitter med Björne i biblan och tur e de väl att jag har honom här så jag får skratta lite :P
Orkar inte vajna och deppa ihop totalt så säger bara att de har vart bättre tider i mitt liv än de är just nu^^
I tisdags fick jag rida pärlan och fick öva mycke på att variera läget på hans form så han inte gick i samma för länge och för att han ska börja orka komme upp lite :)

Igår va skolan okej, efter åkte jag till Finaste Paulina och lånade en bok och satt och prata i solen :) Finns alltid seety - don't forget<3
När jag kom hem hann jag typ byta om och sen skulle jag och mamma åka och jobba i stallet :) Det hade kommit en ny häst som jag tycker såg jättefin ut :D Men enligt dom som sätt den utan täcke ser den ut som ett ök då.. Men gullig va den iaf :P
Det flöt på bra att jobba så vi tog en paus me läsk och kollade in hur den nya ridläraren är :) Hon verkar väl okej, jag trivs me mina men dom som fått henne verkar nöjda aif :)

På kvällen blev en dålig dag värre men what the fuck, jag har min finaste bästastevän Sofie Kjellver som jag älskar massa super jättemcyke så jag överlever nog :D Och massa andra vänenr som e bäst såklart :P


Dagens låt: I'll attack - 30 Seconds To Mars

Kommentarer
Postat av: sofie

Finns alltid här bästaste vän (: älskar dej <33

2010-05-06 @ 16:00:54
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0