Fredag hela veckan :D

Tjoho :P
I frdags va jag på fest me käraste Hampus, Rasmus, Carro och Louise :D Många många fler såklart men dom kände jag inte^^ De va awesome :D Jag o Carro snackade en del och de va sjukt nice efter typ 85 års tystnad (?!) Martin kom och hämtade mig tyå halv 2 och därefter sov jag hos honom.

Hampus och Louise förtyp länge sen ^^


Igår vaknade jag ju då ganska logiskt up hos Martin efter 4 timmars sömn^^ Snacka om och må som man förtjänar me så lite sömn :P Jag åkte iaf och jobbade för Lovina sen som hade jobbat mycke så hon behövde en paus :P Det regnade på mig men de va mysigt och jobba ändå :P Hade finaste Sofie som sällskap :) Hopptjejerna taggade för dagens tävling och gjorde iordning sina hästar och allt :)

Idag va det städhelg och programträning :D Jag fick rida Philona och och herre gud va fin hon är :O Shit, trodde jag skulle dö av lycka^^ Hon va så himla rolig fast Patricia hade det kämpigt med Atlanda som bara ryggade och reste sig typ.Men till slut fick hon honom fin och lydig :D

Programträningen dick SuperAwesomeJätteMassa bra :D Tjavs va löjligt fin och det är ju jag som sackar till när de går mindre bra, de e ju inte hans fel :P Men de gick super och ökade traven blev skitfin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0