Fredag 21 maj, skoj me NinaBus :D

Tjo :)
Dagen va ganska seg och började dagen med ett matteprov som jag nog tycker gick ganka bra :D Jämfört me de förra matte nationella va de här typ så man kunde leka sig igenom de.

Efter matten hade vi typ håltimme i några timmar fram till halv 1 då vi hade musik, eftersom vår klass e retard så har vi inte roligare än såhär när vi har håltimme xD
 

Chillade utanför skolan i solen me björne också :)



På musiken va jag en riktig tuffing me Kevins keps, nitar och elgitarr ;)


OCH VET NI :D jag är förlovad! :D Yes it's true, you heard me :O Efter typ mycke om och men om att jag ska få kidnappa kevins keps som är awesome, så har jag nu iaf fått förlova mig med den :D Tjoho (a)


Efter musiken drog jag till stallet där jag träffade Bästa Nina och Sofie :) Vi programtränade och de gick väl okej, jag hade Tjavs, Nina Crest och Sofie Verona :) Jag är verkligen jätte super massa nervös inför allsvenskan på söndag som är på Gladö. Jag är iaf start typ 11 av 14 eller nåt sånt.

Efter programträningen åkte jag och Nina hem till mig där hon piffade upp mig för fest. Det va super kul och jättemysigt^^ Vi åkte typ kvart över 8 mot årsta sen men stannade i älvsjö för och köpa middag xD Jag köpte Sushi på Coop och Nina en macka^^ Efter vi ätit de vi köpt på en bänk åkte vi vidare en station och träffade Malin och Patricia som också skulle på partaj på tåget :)




Nina drog från festen tidigare än mig (Nina, jag kommer ihåg vad du sa då och vad du skrev och blev fett glad för de) för hon skulle upp och åka till grönan dagen efter :P Så jag åkte hem me Kenny, Niklas och Natha :) Kom hem vid två och sov i 2,5 timmar för att sen gå upp och åka till ULK kurs :)

Dagens låt: Snuff - Slip Knot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0