Busy dag :P

Igår hade jag fullt upp mest hela tiden :P Bröjade med att jag försov mig till skolan men hann i tid tack vare mycke stress xD Efter det va väl skoldagen chill men lilla jag va galet trött :O

Efter skolan hämtade Magdalena mig snällt nog utanför skolan och sen åkte vi för att jobba med Shaylee :) Hon va super duktig förutom att hon lekte lite rodeo häst vid ett tillfälle xD Men de e iaf super kul att de går framåt så fort med henne, man måste nästan påminna sig själv hela tiden att hon bara är 3 år :P

Efter vi jobbat me Shaylee höll jag hopplektion för Sofie på Litla :) Det va super kul och Sofie verkade jättenöjd efter så de va super kul :D


Lektionen för Sofie slutade typ 20 i 7 och då va jag redan 10 min sen till att va assistent i stallet, mamma va snäll nog att börja jobba lite och sen jobbade vi i super fart och blev klara lite tidigare än vanligt :D

Efter vi jobbat skyndade vi till Coop för att köpa ´kattmat till Bassen och Lilla Grå så dom fick middag :) Vi köpte även middag till mig och mamma och lite glass för vi va super sugna på de (a) Och en dricka som hette "party soda" typ xD De stog inte vad den smakade så vi blidde massa nyfikna och va ju tvugna att köpa den också när vi redan tjockat oss me att köpa glass (a)

När vi kom hem lagade vi maten och kollade på 1,5 avsnitt av mordkomissionen^^ Trots att serien är på danska är denf aktiskt väldigt bra :P

Dagens låt: Summer of 69 - Bryan Adams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0