Awesomeness! :D

Tjoho :D
De händer sjukt mycke just nu som för alla andra :P Skolan typ jagar en 24/7 me uppgrifter, tävling på söndag, några restsaker jag missat, sociala livet, och mycke mer :P

Men idag var dagen iallafall okej :) Hade lektionerna jag skulle ha och åkte sen hem för att plugga, är rätt nöjd med uppsatsen i historia tror jag, de känns som klas borde gilla den också^^ Säger han nåt annat så vet jag inte vad jag gör :P

När jag va klar gick jag ut och träffade Hampus en putte stund och snacka lite, Awesomeness på de :) Och inom en inte allt för avlägsen framtid tänker jag gå och inte vågrät läge i min säng och sova så galet gott till MINST 8 imorn :D Vi har sovmorgon till 11.35 ;)


Dagens låt: Red Red Wine - Bob Marley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0