Awesome sommarvärme :D

Tjoho :D Dagen började lite segt som sen gick över i stress när jag insåg att bussen gick om 7 min xD
Men de gick bra och jag hann (a) Första lektionen va engelska men jag slapp redovisa inför klassen :D Efter engelska va de svenska och den va seg som vanligt, letade information om etanol som jag ska använda mig av i mitt arbete jag inte börjat på som ska in på torsdag...

Käkade med Hampus, Emma, Evelina, Nico, Robin och Jonas sen efter tyskan :) De blev en snabb lunch och sen träffa jag Chris i biblan, så då hängde jag me han ett tag till idortten började :) Första halvan av lektionen va teoretisk och andra spelade dom fotboll på. Jag hade gjort illa foten så jag glassade i värmen på sidan av planen (a)


Efter skolan åkte jag hem, glassade lite och pluggade sen till 9 :O Lite duktig känner jag mig faktiskt (a) 

En bild på Shaylee från igår :)


Dagens låt: It's not easy to be me - Five for fighting

Kommentarer
Postat av: sofie

va söt hon är Amanda! :D <3

2010-05-19 @ 08:32:19
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0