10 maj

Tjoho :)
Idag va som alla andra dagar typ :P Chillade me Chris och käkade med honom och Evelina idag :) NiceNice, Efter skolan träffade jag på Chris och Kenny på bussen också^^ Sen kom jag hem, pluggade lite me mamma innan vi åkte för att hämta ut mina P-piller efter 40 år xD och för att köpa matsäck till imorn :) Friluftsdag wihoo :P
Lärarna sa att vi skulle ta me oss badkläder men de kan dom ju fetglömma att jag gör om de e sånt här väder :O

Efter vi handlat lite åkte vi till stallet där jag satt och prata lite me Sofie innan vi hade upprop och sen lektion :) Fick Tjavs idag igen wihoo :D Det gick super och vi övade på ökad trav, minskad trav och jag lite för mig själv fick öva på att få fram honom genom ryggen i galoppen så han fick komma igång och bli rund i kroppen :) Det gick super och efter lektionen åkte jag åter hem för att finna mig själv i soffan med mer skolarbete xD Men nu är jag klar!! *Sing hallelujah!*

Dagens låt: Hey soul sister - Train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0