ursäkta uppdateringen som inte finns

Hallu :)
I lördags hade jag lektion för Marianne :) Det gick super och hon va jättenöjd :D Fick också tre nya som vill att jag har lektioner för dom :D


Dock så började dagen lite små failat^^ Jag failade två gånger på en kvart xD Första grejen va att jag låg i sängen o va allmänt nyvaken när jag får ett mess: "hej är du vaken" (klockan va då 12 på förmiddan xD) Men iaf. Vad tror ni jag svarar? "ah du då?" *Idjuut* xD Sms konversationen fortsatte iaf med att Chris fråga om han kunde ringa om ett tag ( de va han som messa) Ja bah ah. Så ett tag senare ringer hans polare Kenny. Så jag svarar och han frågar om jag sover. Jag tycker han e heldum som frågar de när han messa tidigare och fråga om jag gjorde de. Efter ett tag frågar jag iallafall varför han ringer från Kennys mobil (Jag tror att de e Chris som ringt från hans mobil) Kenny bha "eeh, de ÄR Kenny.." jag baa "ahaaa..(a)" Han tyckte typ ja va helt retard som frågar varför han ringer från sin egen telefon eftersom han inte visste att Chris skulle ringa xD


På eftermiddagen sen så fixade jag Pärlan inför tävling :) Ryckte manen, måla hovarna svarta (blev super fint) och borstade av han och lite så :) Kunde ta det ganska lugnt för jag skulle knoppa på morgonen efter :) ÄLSKA hemmatävlingar :D


I söndads va de tävling :D Det gick super! Tjavs va jättefin och helt underbar, är så stolt över han och att han va lugn på banan :) Va tredje sist attstarta i förklassen och när jag hade ridit låg jag 3a :) Men den efter puttade ner mig till 4e plats och då blev de ingen placering men är nöjd ändå :) Fick 65,0%

I andra klassen av han galet helt sjukt fin men tappade honom lite när jag börja rida programmet och övergångarna satt inte lika bra så då sluta jag på 62% och en 11plats av 18 i allsvenska klassen. Det gick inte så bra för laget heller så vi kom inte till final :/


I måndags va edt ridning sóm vanligt :) Fick Melissa till en viss besvikelse då jag egentligen velat ha Tjavs, han e alltid som härligast dagen efter tävling och lektionerna brukar va ganska mysiga då också¨när vi mest bara rullar och känenr hur hästarna känns och bara återfår energi igen efter gårdagen :) Men jag fick som sagt Melissa och de gick väl helt okej ändå :)

I tisdags hade jag en ganska chill dag, hängde me Evelina i skolan - skojigt skojigt :P För att sen åka hem och ta det lugnt ett tag innan jag åkte till stallet :) Sofies och min buss va ute vid vägen nästan samtidigt så vi gick tillsammans in till stallet för hon skulle jobba och jags kulle rida :) Caddo va nånstans em sin son så vi red ut med Patricia :) Jag fick Moonshine och det var ganska skönt att bara rulla runt lite :) I slutet red vi självständigt i ca 10min och hon va superfin! :)


Idag (onsdag) har dagen sguit rätt hårt än så länge... Försvo mig, kom till andra lektionen, gick in i en vägg, fick veta att jag måste göra omprov för att få VG som jag tydligen egentligen borde fått och ah.. Alla lärare har ingen koll så vi typ sitter och lodar - Vilket ger mig tid att skriva novellen jag nyss skrivit om den senaste veckan^^
Ikväll ska jag och mamma jobba, men hästarna har börjat gå ute på nätterna så de borde va ganska lugnt idag tycker jag :)


Dagens låt: Secondhand Serenade - Fall For You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0