Uppdatering :)

Hallå :)

I helgen va jag på Sös, behöver för er som vet varför, grattis. För er som inte vet behöver vi inte gå in på de.  Missade iaf en dag av ridlägret och blev skyldug mamma 700:- That sucks... Kursen va annrs ganska rolig :) Pratade skit me Sanna och Lovina, red underbara Tessa och Quinteros som e speciell men söt xD

Idag va sista dagen på lägret och de va super mysigt men lite småkyligt och första lektionen va jag o min kropp inte riktigt på topp men efter lunchen på andra lektionen gick de super bra :)

På vägen hem stannade jag me mamma på Mc Donken och åt lite, Efter åkte vi hem och jag tog en lång dusch för att sen gå en långpromenad me finaste Ida :) Vi köpte glass och när vi kom hem igen satte vi oss för att kolla på film :) 28 Days blidde de att titta på :) Ida hade inte sett den och jag älskar den så.. :P

Gammla bild på oss :P


Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tack :D jaa precis :D får se vad jag gör :D

2010-06-22 @ 21:43:28
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0