Studentfest!! :D

Tjuhu :D
Igår va jag på studentfest! :) Kennsy bror Robban den lyckliga fan har tagit studenten :P Så då blev de middag och fest (A) Helt lovely^^ Fick dock mata Robban som e 89:a när han skulle käka.. FAIL^^ Hade iaf superkul me massa roliga människor^^ Niklas och Chris drog tidigare men känner domför o va tråkiga kan dom få vara de :P

Mia, Kennys mamma, hade gjort jättejättedog mat som jag seriöst inte hade slutat äta om de inte va för att jag blev jätte mätt xD Festen började ganska tidigt så va typ trött vid 12 xD men va vaken till typ 3 sen somna jag kenny och simon som men dom sov fett länge så imorse gick jag upp och va social me Bandit och Kennys mamma^^

Bilder från igår^^

Jag & Kenny


Jag & Robban


Kenny


Jag, och ah ni får usrsäkta de fluffiga håret^^


Robban full o glad^^


Dagens låt: Eminem - Not Afraid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0