Myskväll :)

Tjoho :)

Började gårdagen me att chilla och sen rulla till Hampus. Vi kolla lite på tv, snackade och tog de lugnt för han har fått en spricka eller nåt sånt i revbenet. I vilket fall har han gjort illa sig.. Sen kom Ida som hon och jag hade bestämt och då ville Hampus också träffa henne så han följde me ut och satt ute och va social med oss :) Han och Ida har typ inte träffats på hur länge som helst :P Sen gick vi och köpte busskort och åt på en pizzeria :) Jag och Ida va starka och beställde salald medan Hampus tjockade sig me en pizza :P

Efter vi käkat rullade vi hem till Hampus dör vi kollade på "på smällen" eller vad den hette, den gick iallafall på 6an :P Efter filmen traskade jag och Ida hem till mig och kröp till söngs och åt lite nattmat och kollade på en halv film xD Sen va vi trötta och somna :P

Sov några få små timmar och vakna sen av att Ida bah jag måste åka nu. ja bah varför väckte du mig inte :O Då hade hon tydligen försökt xD Hej dåligt samvete^^



Dagens låt: Erik Hastle - Standing where you left me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0