Körkortet e nära ;)

Hallu :) fikade me mamma och mormor idag :) Vi kollade även i prylaffärer och åt lunch :) Det va jättegod mat! :O Efterrätten va också galet god (A) jag åt kött o klyftpotatis me rödvinssås och sen gräddglass me grädde och jordgubbar (a) Man får faktiskt tjocka sig ibland :P

På kvällen sen så gick jag och mama ut och övningskörde :) Har kört en gång tidigare för innan de har vi bara övat o krypköra :) Men då säger mamma att ja ska backa ut bilen o köra dit vi ska och tillbaka igen :O De gick faktiskt riktigt bra förutom när vi va typ 1minut hemifrån och va på väg hem och jag fick motorstopp två gpnger i en korsning xD Då blev de lite svettit o nervöst men vafan ;)

Igår träffa ja hampus för övrigt :D Glömde uppdatera de^^ Vissrligen en ganska kort stund och typ ganska sent xD gick ut 10 i 1 på natten o kom hem en timme senare ^^ Nu tänker nog dom flesta: hur nödvändigt va de då? Och jag kan svara då att de va högst nödvändigt för jag behövde min pajas :)


Dagens låt: Diary of Jane - Breaking Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0