Klubbtävling :D

Sov i typ några få välbehövda timmar och vaknade av att Ninas mamma knackade på dörren och ropade på oss xD Vi gick upp, käka frulle och sen tuta vi iväg till stallet för att klubbtävla :)
Jag fick Philona och Nina Atlanta :) Det gick super och jag är så himla nöjd, har suttit på hästen en gång innan lixom. Kom 2a av storhästarna :D Nina va super duktig på Atlanta också, De blidde ingen placering men hon kämpa bra och förutom övergångarna såg han riktigt fin ut :)

Nina&Atlanta Jag&Philona

Jag och Philona när vi travar fram



Efter tävlingen åkte jag och mamma runt lite i bilen och glassade i jakt på ett cafe :) Vi kollade också vart vi brukade bo förut i glömsta :) De va super mysigt att väcka gamla barndomsminnen :)

När vi kom hem softa vi lite innan vi åkte och kollade på min syrras teater :) Hon va superduktig! <3

Jag och syster för 4 år sen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0