Grillkväll :)

Hallu!
I lördags grillade jag me Nina, Evelina, Erika, Ian, Chris, Kenny, Simon, Rudolf och... Känns som jag glömt någon men massa härligt folk  va de iaf :D  Vi va i Årstaberg och första va jag hos Nina så fixade vi oss tsm och jag lämnade mina grejor jag itne behövde ha me mig till årsta för skulle sova hos Nina :) Vi käka lite i handen och sen rullade vi vidare till årsta där vi vänta ett litet tag på Evelina och Erika :) När dom kom åkte vi vidare och väntade i typ en timme på Chris och Kenny och resten av the guys :O

Men de va mys när de kom igång :) Bilder kommer :)

När vi skulle hem hade tågen uppehåll från att gå just från årsta just den tiden så vi fick åka till Gullmars för att åka till stan och ta tåget därifrån :O Kenny simon och dom kunde dock bara ta busen från Gullmars men jag och Nina kände för o va different ^^

När vi till slut va framme i huddinge så tog vi moppen 2 på natten och tutade hem till Nina. Hennes mamma hade ställt fram kladdkaka :D så vi festa lite på den i typ två sekunder och sen decka vi^^ Eller Nina gjorde iaf :P jag va vaken i typ en timme xD

Dagens låt: We're not gonna take it - Twisted sister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0