Filmkväll hos Paulina från igår till idag :)

Paulina och Henke kidnappa mig igår och vi åkte hem till Paulina :) Först gick vi en promenad men Paulina tyckte de va för jobbigt att gå så Henke fick bära henne xD


När vi kom tbx hem till Paulina så fick jag testa hennes as höga (14cm) klackskor^^ Jag blev lika lång som henne då xD hur fan håller hon balansen vardagligen?! :P


Sen kolla vi på film till typ 1 på natten, vi kolla på Eden Lake, ja hade sett den förut men Paulian hade inte sett den så vi såg den för de va ändå ett tag sen jag såg den sist ^^ Vid ett slockna Paulina så jag låg och lyssna på musik och messade till 4 x) 20 över 7 vaknade jag igen xD Messa me Kenny ett tag och sov nån timme till^^  När Paulina vaknade sen så kollade vi på djurkyrkogården :) Så nu har jag äntligen sett den xD

Vi började även kolla på Iron Man och jag åt nudlar innan vi Henke och Pierre hämta oss me världens grymmaste bil :O De va som o sotta i fotöljer^^



Vi åkte till stan och dagens fråga där blev "varför säljer de rock saker i blingbling affären nr 1?" Henke kände iaf för o vara lite olydig^^


Dagens låt: Björn Rosenström - Het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0