Veckans första dag avklarad!

Idag började jag dagen med att va i skolan, började 09:45 så det va skönt :) Efter skolan stannade jag lite och pratade med min mentor om mitt individuella val. Måste göra nånting åt de för just nu skippar jag hellre dom lektionerna än går på dom för att jag typ blev lurad av skolan.. Inte så kul alla gånger..

När jag kom hem pluggade jag lite matte och duschade Junior, han är så söt när han leker med vattenstrålen^^ Efter de lagade jag lite middag åt min hungriga mage och sen läste jag och mamma om halt vägunderlag när hon kom hem. Så halva vägen till stallet fick jag köra!! :D Har inte kört sen snön kom så det va himla roligt :)

På uppropet fick jag reda på att jag skulle ha Melissa :) En i gruppen som ockås kan rida ponny skulle ha stella så vi försökte byta men vi fick inte, Chrille ville att jag skulle rida Melissa när dom skulle börja med förvänd galopp eftersom hon är knepig och jag gjorde de så bra i torsdags :) Det va himla kul att få sån beröm av Chrille! :) Så det slutade med att jag satt på Melissa.

Lektionen gick väl inte allt för underbart, hon kändes ganska stel och stum från början och typ trött på nåt sätt. Men vi kämpade på med mina händer och sits och att bara jobba vidare, Chrille tyckte jag jobbade på bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0