Förlåt igen!

Förlåt igen för den sega uppdateringen! Men idag har vart en ganksa mysig dag :) Hade bara två lektioner i skolan varav den ena hade vi prov på. Så jag slutade halv 1 och tutade hem och pluggade lite i lugn och ro.
 

På kvällen åkte jag och jobbade lite i stallet med stor hjölp av Erika och Julia, tack så mycket! ^^ Nu har jag och mamma precis kollat på första avsnittet av julkalendern och jag ska typ sova som en baby! x)


Igår förresten så red jag och hade Virginia (?) Men vi hoppade så de va ju passande :D de gick himla bra efter ett tag om jag får säga det själv^^ Det kanske till och med tyker upp en film ifrån de ;)
 

Imorgon är de ridning också! och ett besök i stockhom city med klassen :) Vi ska till KB och nåt museeum och de ska faktiskt bli himla roligt :D Ska jobba med Kevin på KB och läsa i två svänska tidningar från 1940-talet om hur de beskriver händelsen när USA bombade Japan. Hur coolt är inte de?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0