De är inte ens kul..

Hallelåjah!
Igår red jag lektion för Inger för Caddo va på konsert. Jag fick Melissa som är himla söt men det gick käpp rätt åt... Det är så jobbigt när man från början hamnar i ett läge där hon inte går att inverka på. Och utan spö gick hon inte fram, med spö blev hon jättesur och taktade, gick åt alla möjliga håll och till sist sparka hon med bakbenet och höll på.. Och eftersom inger inte hade sett Melissa förut ville hon inte att jag skulle sätta på nånting som kunde hjälpa mig. Inte så kul... Så typ i 40min så satt jag och gjorde emst ingenting mer än hopaps att lektionen skulle ta slut... Har ju haft problem med att när jag blir frustrerad så går det ut över hästen, har jobbat bort det humöret nu men när ja kände att de började komma tbx kändes de bättre att bara rulla runt istället... Hopaps det går bättre på torsdag.
Ikväll är det dags att jobba igen! Woho.. Men det brukar bli kul när jag väl kommer dit :)

Kommentarer
Postat av: Emma Wahlström

Usch vad tråkigt! Jag har också haft ett par lektioner där jag önskar att jag stannat hemma istället :P

2010-12-17 @ 00:24:05
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0