AmandaBus spännande helg^^

Hallå :)

I igår, lördag, städade jag med mamma på dagen. På efter middan åkte hon för att träffa en kompis och se en föreställning :) Jag va hemma hemma ett tag sen smet jag hemm till Robban, Mia, Lina och Kenny :) Emma va där också så det va massa människor, trevligt :)

När jag kom hem sen på kvällen satt jag och mamma i hennes säng och pratade om allt och inget, det var super mysigt och jag kände att jag hade typ hur mycket som helst jag behövde ventilera om så det va skönt :) Älskar att kunna prata med min mamma! :P

Jag och mamma för typ 3,5 år sen på Leah´s dop^^



Idag, söndag,  så va de en mysmorgon med mamma, vi åt god frukost och sorterade alla mina protokoll i datums ordning och satte in dom e en plastpärm så jag vet vart jag har dom^^ Det va typ hur många protokoll som helst! Ändå fattades en del..  Vi hann precis klart med protokollen lagom till att vi skulle åka till stallet och möta min moster och min ena kusin, Leah :) Hon skulle idag få rida sin allra första knatteridning och hon va jätteglad, så söt! :D Hon fick Ture och eftersom jag är en så snäll gudmorde och kusin så ledde jag henne runt runt hela knattelektionen ^^ Efter ridturen åkte vi hem till min moster, hennes kille och deras andra dotter som är typ några månader bara :) Vi åt smarriga lussebullar och hembakta bullar och gick en promenad sen. Sen avslutade jag och mamma kvällen med kanon god middag och julkalender :D

Jag, Leah och Ture idag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0