Min myslördag :)

Hallu alla glada :P

Idag började dagen runt halv 12 då min mor väckte mig :) efter ett litet tag svängde vi förbi på ica och tutade sen vidare till Sunbu för att träffa Alex (Sofies mamma) och hennes två grannar :) Jag vill bara poängtera att det var jag som körde hela vägen dit OCH hem (a)

I sundby badade vi, solade och pratade, supermysigt! Sen åkte jag och mammahem till oss och Alex och grannarna hem till sig. Efter ett tag kom Alex hem till oss men hade redan ätit så hon fick vänta lite och vara trevligt sällskap medans jag och mamma åt. Efter det gick de en promenad me Alex och Sofies hund Sally och när de kom tillbaka hade de med sig jordgubbar och läsk! Happy surprise säger ju jag som var hemma och inte visste att dom skulle komma hem med det :P

Vi åt lite jordgubbar innan vi gick ut och spelade Kubb :)Först var jag och alex på lag mot mamma och vann! :D Sen var jag och mamma på lag mot alex men blev lite halvt utklassade av henne :P

Nu sitter vi bara och kollar på tv och har det mys :)

Dagens låt: Waka Waka (This Time For Africa) - Shakira

Kommentarer
Postat av: sofie

bajs att jag inte va med (A) <3

2010-08-15 @ 00:33:07
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0