Måndag 16 augusti

Dagen började tidigt idag efter ca 4-5 timmar sömn. Vaknade klockan 6 och tog en lång dusch trodde jag men den va bara ca 10min lång xD Gjorde sen en smoothee till frukost me hallon :) Satt sen och glassade ett tag innan jag rullade ner till bussen för att åka till Huddinge och möta Therese kl 9 :)

Vi möttes vid shell och sen bar det av för hämta hennes häst i Runsten och sen åkte vi till Mustang där hon skulle hämta en sadel. Therese provred lite i den och den låg bra :) Roxie hade dock vuxit så sadeljorden var 1 dm för kort xD

Efter ett långt och segt besök på Mustang åkte vi tillbaka till Runsten, lämnade Roxie och åkte för att lämna tillbaka Idas trailer :)


På kvällen red jag istället för Sara och jag red Caramell som jag inte suttit på sen 1a maj 09 då vi va me i en olycka. Så det var kul att äntligen få sitta upp igen och det var en helt ny känsla ! Jag hade ett helt nytt tänk i min ridning och det kändes att jag hade utvecklats : alltid kul med en sån känsla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0