Måla hinder, programträna, one tree hill etc...

Hallå :)
Som ni kanske ser på rubriken har det här vart en ganska blandad helg. Mamma åkte till landet i torsdags så just nu är jag on my own.

Treffade Martin i fredags och hade världens jobbigaste hemfärd ever me tre bussbyten och den andra bussen är sen så jag missar den tredje o får vänta osv xD

I igår (lördag) var min far snäll att gå upp tidigare än han kände för för att köra mig till stallet där vi skulle börja måla hinder klockan 10 :) Gladö hindret (GRS) kommer bli grymt! Ska fota det så ni får se de, jag skrev GRS och ritade två av loggorna, jag målade även texten och loggorna :) Det var kanonkul och jag är faktiskt väldigt nöjd. De andra hindrerna folket målade blev också hur bra som helst!
På eftermiddagen hade vi programträning och red LB:1. Jag hade min finaste Tjavs och det gick massa jätte uper duper bra :) Halterna har blivit mycket bättre även om dom inte är perfekta. Han kollar iallafall inte på stjärnorna längre :P En galopp fattning gick också väldigt bra + ett avbrott som också gick över förväntan :) Vi red för Nina idag som är nu ridlärare på Gladö. har bara ridit för henne en gång men den här gången tyckte jag mycket bättre om henne, hon hjälpte mig bra och förklarade på ett annat sätt än jag är van vid men det var bra :)

Jag & Tjavs på Hufvudsta 25/4-10 

När jag kom hem satte jag mig me B&J glass och en festis framför TV:n och såg för första gången Twilight filmerna! Vi har bara de två första men efter att ha sett dom har jag nu bestämt mig för att vi MÅSTE ha dne tredje också :O


Idag gick jag inte upp förrän 10 i 12 - Skönt! Har vart hur trött som helst senaste veckan så det var skönt att sova ut :) Så jag gick upp, tog en godis och åt det lilla som var kvar av glassen. Ja, jag tjockar mig i helgen xD Iallafall så gosade jag ner mig i soffan me min One Tree Hill box i DVD:n och med våran lilla kattunge Junior i knät :) Myspys!


På tisda kommer mamma hem igen också :D

Dagens låt: I don't wana be anyting other than what I am - Gavin DeGraw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0