Häst abstinens! :O

Shullululu :)
Jag har haft VÄRLDENS häst abstinens i sommar :O Men i slutet av igångsättningslägret som va på Gladö så åkte jag och Lovina dit och hälsade på våra Pärlor :) De va runda och lata :P Vi fick också köpa in oss på sista dagen av ridlägret och vi fick rida våra pärlor :D Först red vi ut och sen red vi lite i padocken. Tjavs kändes okej, inte lika mjuk som han brukar göra men han hade ju ridits lite innan.



Inte nog med att vi fick köpa in oss på sista dagen, jag och Lovina fick även äran att gå upp tidigt dagen efter också för att följa med till kliniken och hjälpa till med Cappuccino och El Paso :P

De tog typ LÅNG tid för dom att rönka hästarna :P och El Paso ville dom plåta två gånger och han va jobbigast :P Båda var halta, Cappus hälta var mer uppenbar medan El Paso mer e stel genom kroppen och ser allmänt ofräsch ut stackarn.


El Paso


El Paso när han blir longerad och jag kollar på, snodde bilderna Från lovinas blogg :) lovinalovqvist.blogg.se

Dagens låt: Fear Of The Dark - Iron Maden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0