Götebrog med Ida :D

Tjo, de va så länge sen jag uppdaterade så jag kommer inte ihåg om jag redan skrivit om det här :P Men jag va iaf i Göteborg me finaste Ida Bergman 16-18 juli :P De va typ AWESOME :P Vi rullade runt på Liseberg, gick runt på stan och käkade på restauranger :)

Morgonen då vi skulle till Liseberg va Ida generös nog att berätta att en atraktion på Liseberg hade gått sönder och att folk hade ramlat ur och dött... Thanks sweety xD 

Vi åkte iaf Balder, Rabalder, Kanonen och Liseberg banan eller va den hette :P Sen åkte vi såklart flow-ride, spinrock och massa annat :D Efter 8 timmar orkade vi inte så mycket mer så jag och Ida gick tillbaka till hotellet och sen ut på stan medan Idas pappa, hans tjej och deras barn stannade på Liseberg :)

Lite bilder:




Dagens låt: Don't Cry - Guns N Roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0