Blandad dag

Tjoho!

Idag har det hänt rätt mycket :) Började med att jag vaknade typ halv 11 och då pluggade tyska med mamma :) Efter det så fixade vi oss och konstaterade att vi behöver nya kläder innan vi rullade till centrum och köpte blommor och kort till pappa och Sandra :)

Efter det gick vi hem till pappa där Sandra och Angelica redan var, Vi började med att födelsdagsbanen öppnade sina presenter och läste sina kort innan vi högg in på den smarriga tårtan! :P Vi satt länge och pratade och fikade vilket jag tyckte va urmysigt^^

Efter en lång fika med mycket prat och samtalsämnen så packade jag, Sandra, Angelica och mamma in oss i pappas bil och körde hem sandra, efter det så tutade jag, mamma och Angelica vidare till jordbro där vi övningskörde.

När vi hade övat klart där körde jag hem Angelica och så övningskörde jag 70-80 väg till Sunby fram och tillbaks :)

Dagens låt: 99 luftballons - Nena

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: la1 och la1 :D

2010-08-15 @ 23:07:20
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elinore

Oj haha skrev fel, LB1 och LA1

2010-08-15 @ 23:07:36
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0