Amanda goes tyskspråkig

hallå! :D
Tentan gick bra :) Min lärare tyckte det var stor skillnad mot i våras och det är ju alltid kul att höra :) Jag fick göra en skriftlig del och sen en muntlig del och en hörförståelse :) Hoppas på att jag iaf har ändrat mitt IG till ett klart G efter allt pluggande :P

Skolan har börjat nu också! Gick i 45 min igår som var första dagen och idag började alla lektioner igen men vi hade två håltimmar, den ena gav sovmorgon och den andra en typ två tillar lång lunch x) På lunchen gick jag till Kenny som visserligen inte var hemma men hans brorsas tjej var där och ville ha hjälp/sällskap att gå ut me Bandit :) Så jag traskade dit och blev bjuden på pannkakor! Mums..!


Igår red jag bästa Pärlan och det gick väldigt bra för det mesta :) han är ganska seg just nu så jag kunde ha spö utan att han fick flipp :) Efter lektionen jobbade Maja så jag sällskapade med henne och pratade om allt och inget och sen när det började bli stressigt så hjälptes vi åt så hon slapp komma hem helt jätte sent iaf.


Dagens låt: Don't bring flowers after I'm dead - Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0