Uppdatering ?

Goddag gott folk! :D

Idag hade jag 45min lektion på morgonen och skolmöte sne åkte jag till min bästa Paulina som nu känt känslan av illamående, när de känns som att hjärtat går sönder varje gång de slår och som att hon nått botten. Då finns Amanda hos sin Paulina så vi satt och bearbetade tillsammans..
Imorn är de tyska, hörde aldrig va de va för läxa från igår till imorn xD Men jag och Anton får väl göra den i sista sekunden eftersom inte han helelr hörde tydligen ^^

Efter jag pratat med Paulina och Johanna rullade jag hem och bytte om för att jobba 15.00-21.30 i detta vackra solväder xD Ne men de va faktiskt mysigt :) Therese kom dit också så hon och jag satt och pratade massor! :)

Igår red jag lektion för Caddo :) Hade Tjavs och de gick väl okej.. Men de gick så mycke bättre i måndags så de va svårt att inte jämföra :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0