TaggaTaggaTagga :D

Idag gick de sådär, satt mycket bättre på honom idag och jag red verkligen i galoppen :)
Chrille sa att det kommer bli bra så nu känns de super inför tävlingen :P Imorn är sista lektionen innan tävlingen - Hoppas någon rider plutten så han inte bara ridskolar sig fram till söndag...

Efter lektonen pratade Chrille med mig och Lovina, hon sa att bara en av oss kommer få tävla i mästerskapet 1a maj och vem det blir beror på hur de går för oss på söndag... Ingen press här inte xD
Men det känns ganska bra faktiskt :) Lugnet börjar ta sin plats i magen och putta bort stressen som bebott mina stackars nerver ett tag nu xD



I skolan rullade dagen på, skulle redovisat idga men blev inte så, blir på torsdag istället. Tyskan fungerade bra, jobbade med Anton och de fungerar faktiskt super att göra de :) Då plugagr man lixom på lektionen OCH har kul med kompis^^ allt i ett lixom :P

Fick tillbaka läxförhöret som e halvt btyggrundande på den här delen i samhället vi hållt på med också :) Fick VG :D De går bara uppåt i mina betyg i samhälle :) härligt!


Dagens låt: Funhouse - Pink

Kommentarer
Postat av: Nina

...klart att det gick bra att jobba med anton ... ;;) <3

2010-04-22 @ 17:03:21
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0