programträning

Hade programträning igår, det gick väl inte så bra som jag hade hoppats på grund av vissa saker.. Det är iallafall svårt att rida när man är förbannad... Tjavs blev ju också stel då och han knappt rida fram.. Men de blev bättre sen när jag började slappna av lite :) Tjavs blev också fin då och till slut fungerade det :P

Idag va första dagen i skolan, den va lite seg men de va okej :) Fick jobba med Anton på tyskan efter Anna (läraren) flyttade Pontus från vårt bord xD Sen va Peter, vår samhällslärare, pappaledig den härveckan så vi fick sluta en timme tidigare :)

Om ett litet tag ska jag till stallet och min vita lilla pärla Tjavs :p


Dagens låt: Angel in the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0