Oh happy day

Tjoho tjabbah :D

Dagen har vart seeeeeeeg :o Enda ljusa stunden i oäntligheten va när Hampus vänligt nog masserade mina stackars axlar^^
På eftermiddan hade vi 3 lektioner i rad me typ 5min rast emellan och de va i de ämnena jag hatar allra mest!! Tyska, Svenska och No på samma lektion och sist religion :O Vem lägger så gräsliga ämnen direkt efter varandra ?!
Våtan mupp uppgift och Evelina som va super piggelin på den lektionen :)


På tyskan kom jag och Anton fram till vilket dåligt inflytande jag har på honom och hans insatser på lektionerna i tyska xD Killen har ju börjat sova ungefärlika mycke som jag på dom lektionerna :O De e nästan häftigt att det numer är jag som drar igång honom att plugga mot hur de va förut när han fick få igång mig o plugga^^


När jag kom hem fick jag ett underligt sms av min finaste Nina som såg ut såhär: "Det är en skit skum kille här så jag vill messa med någon så om jag inte svarar så är jag typ våldtagen eller nått x3<3"
Vad tänker man då lixom? jo min tanke va att hon va ensma nånstans xDmen nej då sitter hon på bussen haha^^ jag vet att dom som känner mig bra anser att de e lika kul som jag gör (a)

Bild från igår när jag och Nina va stammisar på donken^^


Idag blev de en eftermiddag hemme med lite städande.. Roligt värre.... Chris ville träffas för han och hans kompisar skulle tydligne lira fotboll. Men demtog lång tid på sig och jag va trött så jag åkte hem och lodade - Wooh! När mamma kommer hem kommer hon typ vilja att jag skulle dammsugit och diskat också.. Men orkar verkligen inte xD

Juste! Igår fyllde min Finaste Bästaste Sofie Kjellver hela 16 år!!! :D GRATTIS TILL DIG SWEETY!!! :D<333


Dagens låt: Knock you down - Kenye West (stavningen är säkert nån annanstans än den borde vara^^)

Kommentarer
Postat av: sofie

taack :D <33

2010-04-29 @ 19:45:38
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0