Fredag hela veckan! :D

Lovet snart slut...  Men hade iallafall en toppen dag idag! :D

Dagen började med en tur till stallet där jag fick rida Tjavs för Chrille :) Det gick super bra och jag är super taggad på att tävla nu och inför programträningen på söndag :p
Vi flyttade lite sidvärts men han e så stel i sitt vänster bakben att Chrille gav mig ett dressyr spö och sa åt mig att sitta kvar xD Typ 10 sekudner senare förstod jag varför hon sa de när Tjavs visade att han kan göra ordentliga bocksprång haha :)

Efter jag hade ridit skulle hoppgruppen rida. Stannade kvar med Erika, Sofie B och andra och kollade på dom för lilla jag skulle va med lilla Nina efter hon hade hoppat :) Medan vi väntade typ en och en halv timme på bussen fick jag och Nina försöka starta traktorn xD Vi va allvarligt dpliga på de haha :P Sen kom Ida och då fick jag åka med henne och harva :D

Sen åkte jag och Nina hem till henne och typ bara chillade xD Kommer nog bilder senare :D




En film på mig och tjavs från en lektion för ca 3 veckor sen :)

Dagens låt: Black Velvet (den skulle egentligen vart me i klippet men youtube stängde typ av de xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0