Feest och tävlingsfixande :)

Partade loss idag med Louise, Martin och Hampus och många fler :)
Jag och Hampus pratade och jag lovar att jag ska hålla löftet jag gav honom<3 Vid 2 kom jag och Martin hem till mig och deckade *LOVELY!* Så imorse vaknade man lagom pigg, drog på sig solglasögon och åkte för att köpa ridbyxor till tävling och hyrde transport som vi också hämtade :)

På väg till stallet fiskade vi upp LillaNina som skulle me och som för övrigt sitter breve mig right in this moment :O
I stallet satt vi i solen och smörjde, duschade hästarna, knoppade, borstade och massa annat mysigt:P 
Ikväll blire mys, prat, TV-tittande och sist men inteminst SOVNING!! :D Måste sova ut efter gårdagens vackra festande^^ 

Imorn blire att gå upp klockan 5 för att åka till stallet, fixa de sista och lasta :D Nina som ska sova över följer med som hästskötare och fotograf (a) Dressyren behöver helt klart fler bilder än vad som tidigare tagits :O



Dagens låt: Whataya want from me - Adam Lambert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0