Dagen innan tävling

Tjoho tjabbah :D

Idag va jag i skolan och hann i tid dit trots att jag försov mig :D Tummen upp för mig ;) Väl i skolan hade vi höglärning och glosförhör på engelskan :)
Efter de blev de lunch, no och sist men absolut längst,  musiklektion i 2,5 timmar :) Dagens musik lektion va faktiskt ganska kul :P Vi kollade på filmer och skulle höra hur musiken ändrades i förhållande till handlingen :)

Efter skolan träffade jag finaste Sofie i Huddinge och käkade och pratade med henne innan vi åkte till stallet :) Hon skulle rida och jag skulle fixa Tjavs inför tävlingen imorn :)
När vi kom fram till busshållplatsen satt lilla Mini där och efter ett litet tag showade Lovina upp :) Alla blev typ super glada när de va gupp i vägen så de sumpade i bussen^^ På bussen gav Lovina mig utegångsförbud för kvällen så jag inte kommer död imorn (a)

Medan de andra red fixade jag och Sara våra hästar för imorn :) De gick super och va jättemysigt :) Så lugnt att bara va vi två :)

Dagens låt: Crimson Thunder - Hammerfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0