Back to old ways

Träffade Ida Bergman idag! :D Har inte träffat henne sen typ i 9an :o Det va super :) Vi tog typ 1000 bilder på allt möjligt :P
Innan jag skulle åka kollade vi på SAW IV, that's some slabbig shit xD

I skolan rullade arbetet på... På schemat idag stod matte, samhälle, tyska, svenska och religion. På 3 av dessa lektioner hade vi något slags prov... LOVELY!
Till lunch blev de att sällskapa Anton Hampus och Jonas på grillen när dom tjockade sig :P

Idag red min bästa Sofie Kjellver och Finaste Nina Gibbemark :) Vi taggar till på söndag då Sofie gör debut på dressyrbanorna och jag och Tjavs gör debut med varandra på tävlingsbanorna :P Ska bli SÅÅÅ kul !! :D

Bild som Ida tog på mig:

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh det ska bli så roligt! :D:D <33

2010-04-23 @ 15:42:06
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0