Äntligen ny jacka!! :D

Tjoho :D
Har inte uppdaterat på ett tag men tävingen i söndas gick super :) Kom delad 3a i förklassen och 1 poäng från vinst i andra klassen :) Med mig på tävlingen hade jag finaste Nina och Bästaste Sofie som också skulle tävla :)

Idag har jag och Nina vart i stan :) Det krävdes att vi skulle gå  många affärer innan vi hittade min drömjacka^^ En okta skinjacka men whatever den e snygg :D Och när Nina skulle köpa armband så köpte jag en ny navel piercing :D En döskalle ^^ Moahaha (a) Vi tjockade oss på donken typ tv gånger också xD Ena gången köpte vi faktiskt bara något o dricka (a)



Nu sitter vi i Ninas soffa och snackar :)

Dagens låt: Finger Eleven - Paralyzer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0