Älskar att våren är här :D

Idag vaknade jag av att det knackade på mitt fönster typ halv 7 xD Det var martin som kände för att va morgon pigg^^
Va me honom ett tag, åt god frukost med honom och mamma ch spelade spel med honom sen (a)

Sen åkte jag och mamma till IKEA :) Vi kollade på våran nya soffa (vi håller på att göra om hemma hos oss:)) och så  letade vi efter en mapp som jag kan ha mina protokoll i :) Hade super bra såna förut men har slängt dom..

Efter IKEA åkte jag och mamma iallfall vidare till rusta, ica och sen min moster :) På rusta träffade jag Lovina i rulltrappan fast vi åkte åt olika håll xD Förlåt om jag såg konstig ut förresten, Lovina^^ Reagerade inte på att de va du först, kände bara igen dig :P När vi åkte hem från min moster och hennes kille + dotter fick jag en gelly been påse :D SÅ GODA (a)

Imorgon bär det av till Sundby vid halv 9 tiden för att kolla på Gladös alla hoppryttare som ska tävla :D Lycka till nu tjejer :)

http://www.youtube.com/watch?v=2BHUF8bhsv8 
Lovina och Pandora igår :) Gjorde en film åt dom idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0