Picasso

Som ni vet så va jag och några till försökskaniner till en ny ridlärare som skulle hålla lektion för oss.
Eftersom jag skulle ridit Picasso på dagen så red jag han på lektionen istället. Rent generellt tror jag de hade gått bättre om jag ridit han själv på dagen då man inte blir låst vid en övning och de inte känns som de e hundra till i rihuset vid vissa tillfällen haha. Men jag tycker nog det gick okej, har inte suttit på den herren förut så med de i tanken e jag riktigt nöjd ändå :)
Q och Happy satte fart på lektionen så efter det va alla hästarna lite på tårna, Picasso blev en riktig piggelin som inte va långt ifrån o explodera haha. Men han va jättesnäll, häftig och inte alls speciellt lik någon jag ridit tidigare.
-
Moa fotade lektionen så ni får lite bilder o mysa med






Tack Moa! :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Så lite så! ;D<3

2012-01-01 @ 19:41:02
URL: http://mokiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0