Tisdagens händelser :)

I tisdags var vi med klassen på naturhistoriska! :) Dagen var för övrigt ganska seg för jag hade en lektion på morgonen, sen en typ 3 timmars håltimme innan vi skulle till stan^^ På väg till museet så åkte min lärare fel så Talip räddade dagen och hjälpte oss komma på rätt tunnelbana xD

På museet fick jag jobba med Michelle då vi skulle va "guid" för resten av klassen om två stationer, kul var det!

På kvällen fick jag köra till stallet när det regnade som om himlen hade öppnat sig typ^^ och min mamma pratade i telefon tills jag hotade med att kliva ur bilen på 80 vägen xD Men då slutade hon prata, jag kände mig ju ensam och utlämnad när hon pratade och jag inte kört i så mkt regn nån gång (a)

På lektionen fick jag Kavaljer, en fin gammelman som är gammal tressyrstjärna^^ Det var väl nyttigt och kul i början men sen dog han totalt och det kändes bara hemskt att tvinga fram han då samtidigt som ridläraren sopar komandon xD


Nina och Kavljer på framridningen till klubbtävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0