Världens bästa måndag :p

Dagen började väl okej :P Hade historia prov som faktiskt kändes ganska bra :) Sen var både matten och språket inställt *L Y C K A*
Samhäller flöt på bra och just nu känns de bra me fördjupningsarbetet jag pysslar med :)


Efter skolan mötte jag upp min finaste Paulina som idag ska provrida i lektionen efter mig!!! :D Min mamma var vänlig nog att komma hem lite tidigare från jobbet och då hann hon skjuttsa oss till stallet :P
Redan innan visste jag ju att vi skulle hoppa på min lektion och när jag kom fram fick jag veta att jag skulle ha BOZO xD Har inte ridit han sen sist vi hoppade^^ Alltså nån gång förra terminen om inte senare (a) Men det gick bra :) han va en klippa och hoppade allt super :)

Annelie och Bozo på hufvudsta :)

När jag hade ridit klart fick jag veta att jag skulle rida istället för mamma i gruppen efter mig och skulle få ha finaste pärlan Tjavs som lovina värmt upp under hoppningen :P
Jag och Caddo har en plan för hur vi ska bättra mig och Tjavs fram till det är tävling så för att kunna jobba på det så red jag igår med sporrar spö och graman... Slängde spöt efter ett tag eftersom han blir så spänd och springig av det men hade det först för att jag ville kunna rida på energin han får när han blir så. Varför jag hade allt från första början var för att han skulle forma sig runt skänkeln och trampa på utan att springa ifrån bettet. Och det fungerade :) I slutet kunde jag släppa gramanen helt och han gick super! :D Han till och med viftadelite med öronen^^
Paulina hade Kavaljer och för att inte ha ridit på länge tycker jag det fungerade bra :)

Jag och Tjavs :)


Kavaljer :)        

Dagens låt: Allstar - Smashout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0