Utekväll? Inte riktigt...

Skolan va rätt seg idag som alla andra dagar :P Hade ingen musik så stannade och pluggade medan Emma, Björne och Nico hade bild :)
När de hade slutat gick jag och Emma till polsen för att jag skulle intervjua en polis till mitt skolarbete. Men vi möttes av en surig butter nisse som typ tröttnat på livet p.g.a övervikt eller nåt.. Så de blir inget med att intervjua poliser för jag hinner inte dit mer innan arbetet ska in -.-

Senare drog vi hem till Emma i typ en timme medan vi väntade på att hon, Lollo och Julia skulle pierca sig :) På väg till Danne som skulle pierca dom lämnade Emma tillbaka en klänning och sen mötte vi upp Lollo och Julia utanför Dannes hus.
Emma piercade sina nipples (schh hemlis;)) och Lollo och Julia piercade tungan :P

Efter medan jag väntade på min buss träffa vi Daniel bäver :) De va nice, vi mobbade Emma för att hon är handikappad av sin smärta från piercingarna xD


Dagens låt: Eye of the tiger - Survivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0